2010-10-08

Så går hela veckan alla dagar och år.... :)

Ja jag har knappt slagit på datorn denna vecka, därav bloggtomt. Men ska göra ett litet avtramp så det inte blir allt för långt emellan.
I måndags var vi på Kalas till Linnéa som fyllde 4år! Stora tjejen! Jag tyckte det var nyss jag såg henne för första gången nerbäddad i vagnen en kall dag i oktober, eller om det va november... Ja tiden rinner iväg!
Tisdagens förmiddag spenderade vi på Kyrkis. Det var riktigt lugnt där. Tror alla "stora" barn var och såg "Clownen Manne". Men vi röjde järnet där, i alla fall Alfred som tog ut sig och somnade på vägen hem och sov i tre timmar! :) Jag hann få en hel massa gjort! Vek undan berget av tvätt, sydde äntligen klart spjälskyddet och fixade med den berömda försäkringskassan mm.mm.
I onsdag va gjorde vi då??? Ja jag vet att jag dammsög medans Alfred sov. Så var vi på sim på eftermiddagen.
Och igår var vi till Skålbyn, hem till Hanna, Sigge och Arvid på mamma/barn -träff. RIKTIGT TREVLIGT... som alltid! Nu väntar ännu mera kalas då vi på måndag är bjudna till Maja i Nås som fyller 1år och Signe den 24 okt som ju också fyller 1år. Kalas kalas! Blir paketjakt i helgen då. :) Så kommer Faster Ann-sofi med fam. till Vano så då ska vi ju fira henne lite också! :)

HÄNT I VECKAN:

Alfred har kommit på att man kan slänga ut saker genom kattluckan. För jag tror inte det är Harry som tar med sig cdskivor och traktorer ut.. :D HA ha

Inga kommentarer: