2011-01-21

fredag

Ja ha då var denna fredag snart slut och hur blev den?? Jo vi gick till Kristin K och Miranda och hälsade på. Drack lite kaffe, snackade lite skit. Barnen lekte, helst med samma saker och blev oense om vem som skulle ha saken.. Allt den ena höll i skulle den andra ha osv. :) Så som det brukar..
Vi tog en liten promenix till folketshus och där fyndade jag en jacka till Alfred, en pyamas och en jättesöt skjorta. En t-shirt till Mattias och en liten tröja till mig. De va faktiskt hel ok grejor där. Brukar va mycket skit annars. Eller bra och bra.. Mycket fina karl-kläder, lite fina barnkläder och inte så mycket alls i damklassen om man säger så. I alla fall inte i min smak.. Lite tantigt tycker jag de va. Men skit samma! :P
Vi gick hem jag och Alfred, eller jag gick och han sov i vagnen. :)

Farfar och farmor kom in på kaffe på väg hem från Mora..

Så har vi ätit fiskgratäng med potatis, fredagsmysmat? Helt ok och god va den i alla fall.
Efter att Alfred somnat har jag cyklat 1,5 mil....framför tv:n och duschat, ätit lite fil och ser nu på Let`s dance. Mattias har kilat över till Fredrik en vända.
Gröna skjortan är struken och klar inför morgondagen.
Händer inte mycket mer här idag.

Jo jag har satt en surdeg ju. Glömde berätta det. På söndag blir det troligen bak! :) Leila kan verkligen konsten att inspirera, i alla fall mig..
Ha en mysig fredag gott folk!

Inga kommentarer: