2011-01-21

Motion och jobb på lördag!

Igår var jag ute på en liten joggingtur efter ett allt för långt uppehåll och det var sååå skönt! Idag känner jag mig mycket piggare och gladare än jag gjort på hela veckan! Jag tror jag är beroende av motion. Man mår faktsikt så mycket bättre av den varan!

Vi har nu intagit frukost och pottat. Dricker en kopp kaffe och sen ska vi klä oss och ta en promenad. Kanske förbi folketshus och kika. De hade nån utförsäljning av kläder där. Man vet ju aldrig om man hittar nå fynd?!?!!
Så tänkte jag att jag skulle ta å ringa till Kristin K och höra om vi får kika förbi där en sväng. De är väl vad jag planerat, sen får vi se om det blir så eller ej. :)
Mattias jobbar kortdag och slutar kl 13.00. Härliga fredag? Jag har fredag nästan varje dag känns det som ibland.
Det är dax att riva görna skjortan ur byrån och stryka den, för i morgon väntar en halvdag på coop. De ska bli kul! Va ungefär en månad sen jag jobba sist. Ut bland folket och "gubb-ligan" som alltid hänger på coop. ;) Vad vore Vansbro om inte konsum fanns?? :D

Nä ska dricka upp kaffe och börja påklädningen...

1 kommentar:

Henrik sa...

Konsum är Vansbros bästa mötesplats!