2011-01-28

Snart besök

Snart får vi besök av Anne-Sofie. Så jag borde väl dra en kam genom håret, så man ser lite anständig ut i alla fall.
Vi har haft en krångelnatt igen.. Alfred kör ungefär varannan natt sömn, varannan natt vaken.. Men i natt va det nog magen som jobbade.. Han bajja inget alls igår, men i morse.... I morse kom det!! :)

Har tänkt pallra mig iväg till gymmet i eftermiddag. De ska bli skönt! Eller drygt? Skönt efteråt i alla fall! Ska sitta lite i bastun! :)
Ska skriva en ny lista på saker jag kan ta mig för när tid finnes... Bra att ha en sån ibland, då får man faktiskt lite saker gjorda.. Efter en tid i alla fall.

Nä kamma mig va det! Hejj!

1 kommentar:

Pellfia sa...

Vad härligt att bajjet kom till slut! ;-)

Jag borde oxå skriva en lista på saker som ska göras om tid finnes... men den listan kommer bli så galet lång så jag kommer få ångest bara jag ser den! Får kanske välja några få punkter bara. :)