2012-03-08

jag vill jag vill jag vill....

Fröken Marit sa att hon såg på mina ögon att det snart är dax... Återstår att se... Jag hoppas att alla som "siat" har rätt, att det snart är på gång! Jag vill verkligen inte gå över!! Men vad bryr sig bebis i det? :P

Mina händer gör ONT! och jag vill bara få normal känsel i dem igen! Jag är så less på att ha en gigantisk kula, jag vill sova på mage! Jag vill sova skönt! Jag vill träffa vår nya familjemedlem! Jag vill slippa höra dessa uuuuuuttjatade kommentarer: -Är du hemma än? -Ska du inte va hemma och putsa fönster nu?
Ja om det vore så enkelt....Och förresten.. vem behöver putsa fönstren när man har en trotsig 2½åring som sätter sig på tvären och lägger sig raklång i protest?

Nej dax att sova lite nu då.. I morgon är Alfred ledig och tänkte eventuellt göra ett besök på biblioteket. Men det beror på hur han uppför sig... Inte så kul att ta med en trotsig geléklump.. Den här morsans tålamod är väldigt litet dessa dagar..

Sov gott alla folks där ute!

Inga kommentarer: