2012-03-05

Måndagmorgon

God morgon!
Alfred har gjort det igen.. Sovit i sin säng fyra nätter i sträck. Få se om det fortsätter!  Jag tycker i alla fall det är såå skönt!
Sörplar lite kaffe och Alfred leker med sitt "mellis" som han kallar det.

Idag ska vi på BVC 2½års kontroll, där bla språkbedömning ingår. Ska bli kul, inte var dag vi är där nu förtiden.. Men lite dålig framförhållning därifrån kan jag tycka.. Vi fick kallelsen i fredags med posten och har tid idag måndag fm... Ja ja vi har ju inget speciellt för oss i allafall.

Idag får vi nog hit en elektriker på em, som ska kolla fördelningen på uttagen i utbyggnaden. För nu när vi har satt in varmvattenberedaren i den delen av huset så blir det lite överbelastat. I alla fall igår när jag skulle blåsa håret i badrummet, vilket inte hänt förut. Lika bra att kolla upp det!
Inget allvarligt, proppen gick bara men man vill ju inte att de ska hända heller!

SÅ ska här förberedas lite till idag. Måste gå igenom BB-väskan och se vad jag packat egentligen.. Minnet är bra men kort... Så SKA spjälsängen bäddas idag!! Segare än ett tuggummi, de är jag det!
Nä hejdå så länge!
Förresten så går vi idag in i Vecka 40.... 39+1 idag.. Hoppas på känningar som ger resultat, ja jag gör det, fast lite nervös också över hur man ska reagera och hantera smärtan, men det blir som det blir!

Puss och kram och nyp i stjärten!

Inga kommentarer: