2009-04-29

I städartagen.

Har varit ledig idag. Gått en promenad med Tesse på förmiddagen. Så har hela eftermiddagen varit fylld av plock och städning. Är nöjd med mitt "arbete" på hemmaplan. :) Det känns när man hållt på en hel dag.. Stått hukad osv.. Inge kul att kroppen förändras på det viset.. Men på andra vis är det jätte roligt!
Igår stod jag och tittade i spegeln på magen och insåg än en gång att det ligger en parvel därinne.. En människa.. Ett nytt liv.. Det är underliga grejor alltihopa!

Mattias kom hem ikväll. Han ringde mig, och efter några sekunder knackade det på dörren.. Där stod han. Vad jag blev glad! På senare tid är det sååå tråkigt att vara ensam hemma. Fastän jag är van, så vill jag ha mera sällskap nu. Speciellt av Mattias. Det är väl hormoner antar jag..

Ska snart göra mig klar för sängen. Har lite att göra imorgon innan jobbet.. Jobbar 13-18:30, sen så är det ju Valborg i morgon, och vi är bjudna till Sjökvist iår igen. Ska grilla med grannarna också. Få se om jag hinner va med å grilla, eller om jag får äta senare. Det visar sig.
Over and out!
Ps... 21 fullgångna veckor idag.

Inga kommentarer: