2009-04-20

Vansbro är tomt efter att alla påskgäster åkt hem!

Påsken är över, snabbt gick det! Alla for hem till sitt och det blev tomt i Vansbro!
Har jobbat i helgen. I dag har jag varit ledig. Har varit ute och krattat, planterat penséer i krukor på framsidan, grävt upp smultronen och grävt ner dem igen.. mm.. mm... Allt grävande och krattande gjorde mig helt slut! Jag fick lägga mig på soffan och vila ett tag. Man har tydligen inte samma krafter som man brukar antar jag.. Måste vila emellanåt.
Har i alla fall fått mycket frisk luft i dag!
I morgon väntar ett besök vid tandläkaren Åke som ska dra ut min onda visdomstand... Jag gruvar mig så mycket!! Tandläkarbesök är varken roligt för mig eller min plånbok.. Förstår inte vem som sätter alla hutlösa priser... Men men jag vill ju bli av med den onödig tanden trotts allt..

Plutt börjar kännas mer och mer nu.. Rätt vad det är så fladdrar det till i magen.. Det är häftigt! På onsdag ska jag och Mattias till Mora igen och kika lite mera på vårat lilla underverk, det är något jag däremot ser fram till!
Önskar att klockan vore mer så man kan lägga sig snart.. Vill inte vara vaken längre, men vill inte lägga mig än heller.. Vilka problem jag har!! :)
Nä hej så länge! Kommer bilder från påsken vid ett senare tillfälle!
Byebye

1 kommentar:

Henrik sa...

Du får skicka bilder efter att ni varit i Mora igen!
Lycka till hos tandläkaren!
// Brushan