2009-04-22

Ultraljud nr 2

God afton!
Idag har jag och Mattias varit till Mora igen på vårt andra Ultraljud. Det var lika häftigt som det första! Jag blev så tagen så jag sa nästan ingenting, bara låg där och tittade och förundrades! Märkliga saker! Blir så lycklig av det! Det ger en en kick! :) Tittade på Mattias när vi var inne på UL, han log och log och log. :) Allt var bra med våran Mini, och den här gången kunde BM se hjärtat klart och tydligt. BRA! Fast Mini plutt var allt annat än stillsam. Det var ständig aktivitet därinne. Ett tag såg det ut som att den skulle göra en kullerbytta.
Från det ena till det andra. Igår följde jag med Tesse och Linnéa till Håkansson på en smörgåsfika innan jag skulle till tandläkaren. Fick ju lov att ha nått i magen innan i alla fall. Sen gick vi upp till Therese Axelsson och hälsade på en stund, innan jag cyklade hem och borstade tänderna. Va rätt nervös när jag satte mig i tandläkarstolen. Men de hela fick så snabbt, så jag förstår nu efteråt inte varför jag va så nervös.. Nu är den ute sa Åke (tandläkaren). Så var det klart.. 750:- gick det på, men det var det värt, nu slipper jag i alla fall den tanden resten av livet! :)
Igår kväll var jag hem till Tesse efter att deras barn lagt sig och Matte åkte på filmkväll med sina arbetskamrater. Vi beställde pizza, så satt vi och snacka i flera timmar! Gu va kul med lite tjejsnack igen! Det va precis som gaml tider! :)

Nej nu ska jag krypa till kojjs, är trötter och i morgon är det arbetsdag igen.

Linnéa äter glass på Håkanssons

Magen igår v 19+6
Bebben , med huvudet neråt.
I fosterställning. Hand till vänster, man kan de knä och fot.
Här ser man ansikte i profil och en hand ovanför..
Detta är min onda tand...

Kvällens Cecilia, börjar bli trötter...
Go Natt!

1 kommentar:

Henrik sa...

Vad läskigt det såg ut med tanden, och vad underbart det såg ut med Plutt! Hoppas du har det bra syster och att vädret är behagligt. Såg på någon vädersida att det förväntades 20 gradigt väder där uppe nu i dagarna. Kram!