2009-04-09

Många möten på en och samma dag. <3

Det hände så mycket igår!! Mycket att bli glad och lycklig över! För det första så fick Mattias och jag se våren lilla Plutt... Träffade Isa första gången sen jul, riktigt trevligt i Mora! Fikade på ett supermysigt fik.. Morabagarn tror jag det hette.
Så kom Henrik hem igår, så jag åkte ner till mamma och åt kvällsmat med dem. Den rullade jag vidare till Industrigatan 19 där min bäste vän äntligen infunnit sig igen.
Hade en väldigt trevlig dag!
Det känns bättre med värken också, även om den inte avtagit helt.
Ska jobba i dag, få se hur det går. Ska försöka att inte stressa upp mig och spänna mig för mycket. Lätt att säga svårt att göra.
Några bilder från gårdagen....
Kristin och jag äntligen återförenade! Ett tag i alla fall..


Lillasyster Sandra och Henrik

Mina småbröder Henrik & Mathias

Henrik kom hem i går.. <3


Här har vi våran inneboende.. :) Plutt..

V 18+0

Inga kommentarer: