2009-04-07

Sol i dag med, men jag "sitter inne"

Sitter i soffan och gör inte mycket alls. Har stickat lite på ett par mini-sockor.. Har inte sovit så himla bra i natt heller. Men det är inte lika intensiv smärta som förut. Det är skönt, men det är inte skönt att inte sova.
Vill bara att det ska bli som vanligt igen. Att jag ska kunna sova på natten och jobba när jag ska. Idag blir det ännu en seg-dag. Håller mig inomhus. Har slagit igång en tvättmaskin och en diskmaskin..
Ska väl försöka plocka lite i papper och don här. Nog finns det att göra, men orken finns inte riktigt.. Golven skulle behöva dras av med dammsugarn..
Solen skiner utanför, och jag fick nyss ett sms av en person som är på väg till Masriket.. Ska bli kul! I morgon kan jag avslöja vem det är...
Mattias kommer hem idag.. Mot kvällen skulle jag tro. Det ska verkligen bli kul i morgon! Att få se den lilla krabaten som faktiskt vilar i min mage. Börjar sjunka in nu att det faktiskt är en bebis därinne.. Känns helt sjukt! Men åh, så roligt! Önskar att den lilla personen kunde komma ut nu, så man slapp vänta så länge! Men men på torsdag går vi in i V20. Så halva tiden har gått... Det går ju ganska fort ändå, fasten man tycker att det går långsamt.
Nu ska jag ringa brorsan och höra hur det är med honom.
Hej svej!

1 kommentar:

Pellfia sa...

Lycka till i morgon!! :) Ultraljud är superhäftigt! Jag ringer säkert i morgon och hör hur det har gått!

kram ann-sofi
PS Hoppas nu att du blir friskare och friskare, tycker verkligen synd om dig när du har varit så dålig. :-(