2009-09-07

7september...

Ja ha, då var det bara en dag kvar då till BF... i morgon... Men känner inget vad jag vet än..
Va nyss ner på coop för att handla lite. Tror varenda människa jag mötte ställde samma fråga... Det är en pärs att gå å handla för tillfället.. Man kommer aldrig därifrån... :)
Men nu har jag landat i hemmets trygga vrå där ingen bombaderar min med frågor.. :P
Ska snart fixa lite lunch. Nån dag framöver, kanske i morgon ska jag prova Per Morbergs recept på kåldolmar.. Såg på honom igår i "Vad blir det för mat" och då gjorde han just kåldolmar. Det var så länge sen jag åt det, desutom är de ju sååå gott! Men det blir första gången jag provar på att göra de själv.
_______________________________________

I lördags träffade jag Anna Nyström, en tjej jag gick i gymnasiet med. Jätte kul å träffa henne! Hon och Per var i Vansbro för Per medverkade i invigningen av Kulturhuset. Alltså han spelar i ett band som heter Introitus. Anna hade med sig deras lilla son Adam, som är två månader, gu så söt han va! Lång va han också!
Nu ska jag bege mig in i köket för lite sysslor!!
Byebye

Inga kommentarer: