2009-09-01

Hur kunde jag glömma det??

Att det blev en brand i garaget i söndagskväll??
Jag stod uppe och plockade med tvätt och pratade med Kristin i telefon.. Tittade på Mattias som låg under en bil och svetsade... Plötsligt började det ryka... Jag stängde av hörseln helt och sa till Kristin
-jag måste springa ut!
Kommer inte ihåg va hon pratade om just då.
Men det gick bra med branden.. Mattias lyckades släcka, tack och lov!
Jag blev livrädd!! Snacka om att man kan bli chockad!!
___________________________________________________________________

Idag väntar ett besök vid MVC.. Kanske det sista.... :) Men troligen inte...
Ska ta mig en tur ner till biblioteket och låna fortsättningen på boken jag läser.. Bara tre kapitel kvar nu.. Kommer inte ihåg när jag läste ur en bok så fort..
Annars blir det nog en lugn dag. Kanske lite dammsugning, matlagning å sånt. Men inga resor idag. Det räckte med Insjön-Borlänge i söndags och Mora igår.. Jag va så trött när vi kom hem igår.
Dax att styka håret ;)

Inga kommentarer: