2009-09-14

Morgonstund

Sitter och myser med eld i kaminen och en kopp kaffe. :)
Mysigt med höst!
Gick upp frivilligt vid sju idag!!! Kunde inte ligga kvar och låtsats att jag skulle kunna somna om..
Ska sjunka ner i soffan och vila lite till.. Har egentligen inte sovit klart.

Igår skulle jag göra popcorn till söndagsfilmen... Efter ca en minut började micro låta väldigt konstigt... Jag vågade inte köra den mer, utan hämtade Mattias som testade om den funka som den skulle.. En kopp vatten värmde dem, så jag poppade mina popcorn, men när Mattias skulle värma en felixpizza va de slut på krafterna... Den blir inte riktigt varm...
Nu i morse har min forskare Mattias slagit igång micron igen för ännu fler prover. Vilket visade att den kunde värma vatten idag med, men frågan är hur länge till? och ska den låta som ett tröskverk? NEJ! Inte om jag får bestämma....

3 kommentarer:

Petra sa...

Usch det låter lite läskigt med trasig micro. Tänk så blir det kortslutning!
Hoppas att du mår bra idag också. Skicka gärna ett sms 070-2954506 när du har blivit mamma! :-)

Pellfia sa...

Köp en ny!!!!! :-)
Kram!

Pellfia sa...

Köp en ny! :)