2009-09-12

Önskelistan..

*Att Plutt ska bestämma sig för att komma till världen
*Att kunna sova på mage
*Att sockerdrickan i fingrarna ska försvinna
*Kunna ha mina vanliga skor och tycka att det är skönt
*Ha på kläder om inte sitter som korvskinn. (vägrar köpa nya mammakläder nu..)
*Ta en långpromenad utan att de trycker och spänner överallt
*Sova en hel natt utan att behöva gå på toa (jag vet dock att småbarnsföräldrar sällan sover en hel natt...)
*Kunna somna skönt..


Men mest av allt önskar jag att våran lilla Plutt bebis ska komma, för jag vill gosa och kela och lära känna den lilla människan som ligger så skönt (tydligen) i min mage. Jag längtar sååååå mycket att jag nu till och med börjat längta efter att det ska börja göra ont! Antar att jag kommer ångra mitt uttalade om det där med ont... Men just nu känns det som att Plutt ALDRIG ska komma ut.....

Lilla lilla människa, du ska bara veta hur efterlängtad du är! <3

2 kommentarer:

Sandra sa...

Pluttn kommer ska du se! :)

Petra sa...

Åh vad spännande men samtidigt jobbigt att behöva vänta! Jag hade ju turen att slippa behöva vänta in BF eftersom Elin kom 10 dagar för tidigt. Hoppas att allt går bra!

KRAM,
Petra

P.S. Elin sover hela nätterna från ca 19.30 till mellan 6 och 8 och utan matpaus däremellan! :-)