2009-12-17

God afton

Har förberett inför natten, och hoppas på att denna natt ska bli fylld av sömn! Känner mig så stirrig och lite små stressad.. Tänker på allt som jag borde göra, men det blir inte mycket av de.
Har griljerat julskinkan nu på kvällningen.. Tvättat... Vart till soptippen.. lagat mat, ja blev inte så mycket mer..
I morgon tar vi nya tag, då ska det möbleras om lite här nere så vi får in granen. Jag vill verkligen ha gran inne! Det är så mysigt.
Har inte riktigt kommit in i någon julstämning än.. Men den kommer nog, bara man får lite mera sömn så man kan infinna lite ro!
Lillebror Henke flyger till USA i morgon.. Synd att han inte kommer hem till jul, men kul för honom!! :)
Nä nu ska jag kika va mina killar har för sig.. Troligtvis är det Discovery som regerar på tv:n.

Inga kommentarer: