2011-04-21

Detta har hänt... idag..

Jag och Alfred började dagen med att lämna tillbaka biblioteksböcker, som nog var några dagar sena.. Tur att vi bor i Vansbro då.. = ingen straffavgift! Phu!
Så fortsatte vi med att köpa blommor och "spa-produkter" tll mamma/mormor som fyller år idag. Grattis!! :)
Så hem igen och lekte ute en stund innan det var dax för lunch och middagslur. Alfred fick sova inne idag, det har blivit en kamp att försöka få honom att sova ute nu förtiden, men inne.. inga problem alls!
När han vaknade städade vi ut lite skrot från vårat nya rum uppe, och dammsög. Alfred älskar att vara där inne, springa runt, snurra och tjoa! Det är nämligen som så att vi får en nattgäst här i morgonkväll, som ska sussa där inne..
När vi var klara tog vi cykeln ner till farfar och farmor, där Alfred har lekt och gungat med faster Isabelle. Rutchekanan vid parkskolan är inte helt fel den heller! :)
Så hem och hämta presenten och så iväg till mormor och gratta. Så hem igen ovh svida om till joggarkläder..
Isabelle hängde med mig på min runda(det var jag som hängde med henne kan man säga ;)) som vi nu mätt upp till 5,25km ungefär. Det GICK idag med! :D

Så nu på kvällskvisten har jag duschat, och lagat lunch tills i morgon. Då väntar jobb på coop. Känns som om det var lääänge se jag jobba nu, men det va det nog inte egentligen.
Nu ser jag och Mattias på lyxfällan och jag dricker ett glas vin, som Isabelle rekomenderat. Gott!
Nä nu ska jag luta mig tillbaka lite!
Hej hej hemskt mycket Hej!

Inga kommentarer: