2011-04-19

Provsvaret har nu kommit till min kännedom..

och det visar att jag nu på "äldre dar" blivit laktosintolerant.. :/ Alltså ett sånt där problem som man inte kan bjuda på något alls.. Ungefär som min lillebror som äter vego... (Jag skojar bara!!)
Tycker det är skönt att ha fått svar! Och att jag nu förhoppningsvis ska slippa de otrevliga morgon-akut-magknipen!! Uppblåst mage osv...



Idag har vi varit till kyrkis, där det va påsk-fika. På vägen dit kunde jag inte motstå att ta en bild av detta vedlass och helt ärlig säga att jag är inte ett dugg avundsjuk!!! Fy sjutton va jobb de har kvar med den veden... :)

Här har ni vår lilla påskgubbe.. Jag lyckades rita dit några prickar under vilda protester... :)

Annars har vi varit ute på eftermiddagen. Var ner till Janne och Ann-Catrin och kolla hur det gick med takbytet. Vi togmed boby caren dit och Alfred åkte utav bara tusan där på asfalten. Nu tror jag att han har somnat där uppe. Ska ta och hoppa upp så träningscykeln nu och flåsa lite till tv-titt! Mattias jobbar ett par tre timmar nu på kvällen, så löpningen får vänta till ev. Torsdag!

Hej svej!

1 kommentar:

Ann H sa...

Laktos är inte så svårt att undvika. Finns mycket bra produkter numer. Och så finns det ju tabletter att ta om man vet att man kommer att äta laktos vid nått tillfälle. Tror de är receptfria, hör på apoteket.