2011-04-01

Sovit Dåligt!

Jag tror inte jag sovit en hel sammanhängade timme inatt.. :/ Går an nu, men kommer va skapligt tom i bollen ikväll på jobbet.. Jobbar helhelg, fredag lördag och söndag. Så kommer nog inte bli mycket mer denna helg än tvsoffan när man landar hemma. Ja träffa Alfred en timme eller 2 lö och sö.. innan han ska sova så klart! Igår var jag till farbror Doktorn och pratade om min mage. Han trodde också att det kunde vara laktosöverkänslighet.. Så nu är mitt blod på väg till Uppsala för provtagning. Ska bli skönt att få svar på den frågan!! Om en vecka eller så borde jag veta.. Man kan tydligt utvecka den allergin. Han sa också att barn klarar av mjölk bättre än vuxna.. Messmör var en STOR laktosbomb tydligen... Tur jag inte är en så stor konsument av det då! Men doktorn sa också att jag skulle få en bamseklistermärke om jag inte grät när de stack mig i armen, men allt jag fick va en bit kirurgtejp över sticket.. hmmmm lögnare!! ha ha... ;) Nä nu ska jag göra ordning lite kassler till senare och sen hoppa i duschen. Ha en trevlig fredag ALLA! Kram på er!

1 kommentar:

Lina sa...

Ja, "egentligen" så ska ju vuxna inte dricka mjölk, jag blev inte överkänslig förrän jag var runt 12 kanske...