2011-04-11

Ute idag igen!

Idag har vi också haft en utohusdag!! Jag har mest staplat ved, och Alfred har kört med sin dumper, krälat och klättrat i vedhögen och haft allmänt kul tror jag minsann! Vi har tagit fram bordet och stolarna på verandan och torkat av det. Så åt vi mellis ute idag. Det var rikgtit varm ute och inte ens blåsigt!! Så skönt! Alfred har gungat och kört bobbycar på verandan. Så kom grannpojken Emil över och Alfred och Emil har kört bobbycar i leran. Alfred tyckte det var jätteroligt att vi tog ut bobbycaren, och nu för den minsan stanna ute!! Den är alldelens lerig!

Har varit ute på en testjoggingrunda idag på ungefär 5 km, samma sträcka som jag och syrran ska springa på vårruset den 26 maj.


Måste ju ta tag i träningen nu!!!


Nu ska jag ta och varva ner lite och sen krypa ner i sänga!


God AftoN!

1 kommentar:

Therese sa...

Roligt att du gillade hatten. Jag har inte bestämt pris än. Förmodligen kommer det att bli så att jag syr upp några solhattar till försäljning. Kommer nog inte att ha specialbeställning på dem. Kika gärna in om någon vecka så lovar jag att ha bestämt pris.:)