2009-03-31

En vecka kvar

Då har en ny vecka rullat igång. Måndagen började med att jag plockade och donade lite.. Dammsög nere eftersom det blir så mycket hår nu när katternas vinterpäls ryker..
Vid tolvtiden kom Tesse och Linnéa hit och hälsade på..
Det blev en hel del prat, lunch, fika och så förljde jag med dem på väg hem, så jag fick mig en promenad.
Resten av måndagen blev det inte mycket mera gjort.. Duschade, lagade mat och jobbade tre timmar... 17-20.. Vad trist det är att jobba tre timmar på kvällen! Då jobbar jag hellre tre timmar på morgonen!
I dag har jag åter jobbat.. 8-16. Tänk om man alltid fick ha sådana lyxtider?!!!
Har så ont... Tror att det är en visdomstand på G, men jag är inte säker.. Värken kommer från nacken och upp till örat på vänster sida. Det är jätte jobbigt! Speciellt när man inte kan somna på kvällen. Blir det inte bättre om några dar så får jag väl ringa till vårdcentralen/ tantläkaren.. inte vet jag. Men det är inte så kul att ringa dit för man blir aldrig tagen på allvar där i alla fall.. Därför väljer jag att vänta och hoppas på att det ska bli bättre av sig själv. Vill man till en läkare och bli undersökt så blir man skickad till disktriktsköterskan istället.. Fastän man betalar för att få träffa en läkare.. Sjuka värld vi lever i! ¨

Hur som helst. Nu är det bara en vecka kvar tills vi ska på Ultraljud. Åh vad jag längtar!!
Dessutom kommer ----- och Kristin hem på onsdag om en vecka!! :)

Linnéa

Linnéa och Tesse


1 kommentar:

Pellfia sa...

Spännande med ultraljud! :) Min kompis Sofia som ska ha ungefär precis när ni ska ha, var på ultraljud igår. De får en liten pojke! :) Jag som var hundra på att det skulle bli en flicka... :)

Krya på dig med tanden! Kram!