2009-03-18

Onsdag

Har nyss stängt av tv:n efter veckans avsnitt av Greys Anatomy, som bestod av ett rejält snyft avsnitt... Tårarna rann från början till slut. Phu...
Har haft två helsköna dagar tycker jag. Det är skönt att få sluta klockan 14:00 två dagar i rad! Inte något jag är van vid i alla fall.. Så lyx. :)
I går efter jobbet gick jag och simmade, så gick jag hem och sen blev det inte mycket mer gjort igår. Jag var så trött... Låg i soffan och stickade lite och tittade på Desperate Housewifes sen va det go natt!
I dag har jag varit och hälsat på Tesse. De hade verkligen kommit en bra bit på köket sen jag såg det sist. Då fanns där endast tak och golv, och då menar jag tak och golv, men idag var där skåp, diskbänk, spis och kyl på plats + köksmöblerna då som för den delen stod där sist jag va dit. Det hela kommer bli så bra när det är färdigt! Lite avis blir man ju på ett helt nytt kök...
Men men vi ska bygga vi, och det är inte fy skam att få ett stort badrum och en tvättstuga!!!
När jag tillslut anlände hemma igen gjorde jag en eld, och så tog jag mig i kragen och drog fram Herr Gunnar, alltså min dammsugare.. Fröken golvmopp fick också vara med på en truddelutt. Och det är så skönt att ha gjort det! I morgon förmiddag ska jag ta mig i kragen och dammsuga övervåningen också. Man måste ju vila lite emellanåt, det känns i svanken att jag lyft och donat på jobbet och hemma idag, men det går väl över bara man sover lite..
Nej nu ska jag ta och borsta gaddarna.
Vill bara säga Grattis Mona och Johnny till den lilla flickan!
God natt och sov så gott alla! Det tänker jag göra! :)

Några kort..

Våra kissor Harry och Bjöffs, kan faktiskt ligga så här nära varandra.. Men det händer INTE ofta...


Här är en bild på bulan.. inte så stor än.. Men det märks.. (v15)


Hej jag heter Cecilia och jag är egentligen ett troll... :P

Inga kommentarer: