2009-03-24

Grattis Nelly!! <3


Ja ha nu skiner solen som bara den, som för att retas med mig... Jag va så sur igår för att det snöade hela dagen.. Min lediga dag.. Självklart lyser solen idag när man ska iväg och jobba.

Var till mormor på besök igår i alla fall, tvättade och drog igång att baka på eftermiddagen.. Så tog jag en tur på motionscykeln, för jag hade ingen lust att ge mig ut i snöoväder! I dag känns det att det va ett tag sen jag cyklade. :) he he..


Idag fyller mosters älskling Nelly 1år!!

STOOOORT GRATTIS!

Hopppas du får många paket och att paketet från oss kommer fram idag!

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet, kommer bli trött ikväll... Vaknade före sju utan klocka... Det är väl Plutt som tycker det är dax att gå upp då...

Byebye

En sammanbiten bagare...

Grejor..

Resultat







Inga kommentarer: