2009-03-22

STOPPA SNÖN!!!!!!!

I dag är det söndag IGEN! Veckorna bara flyger fram tycker jag.
Jobbade till sju i fredags, så fick jag skjuts av Håkan Göransson hem.. När jag va på väg att gå fråga han om jag skulle åke med.. Värmlänning.. Han ville nog mest visa upp sin nyinköpta bil tror jag.. :) Så när jag kom hem fick man kramar av Mattias som jobbat i Sälen en dag extra. Det blev att titta på Let`s dance som vanligt och slappa i soffan.
Igår lördag hände inte så mycket, drog med omkring här hemma i huset.. Men jag fick med mig Mattias ut på promenad!! Jag vart så förvånad när jag inte fick det vanliga nej, som jag alltid får.. Vi fick runt Dala i geggan..
I dag snöar det, väldigt deprimerande nu när våren är på G! Anna fyller 27 år idag så ett STORT GRATTIS TILL HENNE I DAG! Hipp hipp Hurra!!
I dag fick vi också en sms-inbjudan till Tännström/Larssons bodega på lunch klockan 13.00 Härligt! Inte varje dag man får sån lyx! Det skulle serveras entrecote och hasselbakspotatis. Mmmm.. Så blåbärspaj till efterätt.. Snacka om att bli bortskämd utan anledning! :)
Nej nu ska jag ta och platta håret så jag slipper skrämma små barn med mitt troll-krull.. :P
Mina killar somnade i soffan iväntan på Let`s dance resultatet..

Inga kommentarer: