2009-06-22

Midsommar förbi

Midsommarafton kom och gick snabbare än snabbt... Var ledig på midsommarafton, men jobbade lördagen och söndagen. Måste bara säga att Anna, Emil och Nelly saknades hos oss!! Inte blev det nån traditionell midsommarstång heller.. Men det tar vi igen nästa år eller hur?!!
Henrik och Cecilia kom hit och vi grillade, de grönsaker och vi sill. Gott gott!!
Senare på kvällen kom Kristin och Jonas förbi. Vi satt vid köksbordet och stre, sen vart det läggdax..
På midsommaraftons morgon kom Ann-Sofi, Isabelle och lilla Charlie hit för Charlie ville åka traktor. De va en hit vill jag lova!! :D
Idag har jag varit till Dala-Järna och "hälsat på" farmor. Vad jag saknar henne!! <3
Så när jag kom hem gjorde jag lunch, putsade ena fönstret i tvrummet (ska ta det andra i morgon då jag e ledig..) och plockade lite med tvätt. Nu ska jag snart iväg och jobba tre timmar... 17-20:15....
Bye bye
Min midsommartårta
Henrik och hans Cecilia grillade en massa grönsaker..
Jonas och Kristin kikade förbi på midsommar
Denna fina tröja och mössa har Ann-Catrin stickat till Plutt. Jätte fin! Tack!!
Bus bus bus...
Mattias och Charlie åker traktor

Inga kommentarer: