2009-10-06

BVC idag

Sitter och dricker en kopp kaffe för mig själv. Alfred ligger kvar uppe i sängen. Skönt med lite ensamtid då och då.
Ska snart börja göra mig i ordning för ett BVC besök om nån timme. Det gäller att vara ute i god tid, för man vet aldrig när Alfred får för sig att göra ett brak-lass i byxan..

I går kom Kristin, Tesse och Linnéa hit efter lunch. Vi fikade och prata en massa strunt som vanligt. Alfred sov och sov och sov hela tiden fast att han fick paket av T & L. Han fick en ljusblå filt, ett par hängselbyxor i jeans och en body, med dunderklumpen. Jätte fint och Jätte tack!!!

När de åkt hem allihop hade jag och Alfred en timme för oss själva, sen efter fyra kikade Carina och Ann hit från förskolan Triangeln där jag jobbade förut. De hade också paket till lilleman, en jättefin body och en byxa till. Tack så jätte mycket!! :)
Jätte kul att träffa mina "gamla" kollegor igen! Så ville de syta lite så klart...

Som sagt snart vaknar lilleman och det är lika bra jag gör mig färdig så är det bara han å tänka på sen.

Förresten så säger vi idag

Stooort Grattis Faster Isabelle!!
Kramar från Cicci och Alfred.

1 kommentar:

Petra sa...

Glöm inte att lämna BVC-rapport. Hur lång och tung är Alfred nu?