2009-10-26

Och helgen flög förbi...

Har just fått lilleman att somna i vaggan.. Få se hur länge han sover nu.. Det har funkat att få honom att somna i vaggan 3 av 4 nätter än så länge.. Det är verkligen skönt att få somna själv, istället för att aldrig få somna, eller somna vid ett halv två..

Idag har jag och Alfred tagit en tur till Hemköp i Dala-Järna. På vägen hem åkte vi in vid gammelmormor och gammelmorfar, där vi fikade och Alfred fick mat. Så väl hemma igen, fick jag lunch och när Alfred vaknade fick han mat igen.
Det blev en promenad i regnet, faktiskt riktigt skönt trots allt! Så har vi inte gjort nå mer idag.. Jag åt kvällsmat efter vår promenad och sen väckte jag Alfred, för att han skulle kunna somna nu..
Nu ska jag plocka ihop lite här. Sen krypa ner jag med. Förhoppningsvis sover lilla killen då..
God afton!

Inga kommentarer: