2009-10-28

Ett gott skratt förlänger livet!

Goder afton!
Lilla plutten somnade för ca en timme sen, och sover nu förhoppningsvis till morgonsidan..
Farfar kom in på en kopp kaffe i morse, sen va vi ut på en promenad med Tesse och Linnéa. Så fort en promenad går när man kan snacka en massa under tiden! De ska vi göra om!!
När jag kom hem blev det en dusch, så vaknade Alfred och fick "lunch", och efter det fick jag lunch.. Vi gick upp och hängde tvätt, sen packade vi ihop oss och åkte hem till fam. Nielsen. Där var Siv i full fart med att rengöra skafferiet, efter att hon upptäckt obetalande hyresgäster... Sånt e inge kul!!
Tittade på Sandra och Kristins "dokumentär" från Cypern.. Jag höll på skratta ihjäl mig då och då! Ha ha ha! Tack för ett gott skratt, så förlängde ni livet mitt idag ;)
Så kika jag på kort också och pratade en massa skaller.. Det händer ju en del på två veckor... :) Även om jag bara kom på en sak när Kristin fråga..
Ja hemma igen åt Alfred mat.. "lekte" under gymmet och jag gjorde eld, förberedde för kvällen och så har jag nattat pojken.. Han va lite snurrig i dag.. Ska äta/sova/äta/sova och så la jag ner honom i vaggan, och han blev skitarg, så han fick några droppar mjölk till och sen va han däckad... :)
Nu ska jag ta å borsta gaddarna och klia upp i de övre regionerna..
Förresten så kanske snickaren kommer nästa vecka och ska börja gjuta!!!! Hoppas hoppas hoppas att de är så!!
Good Nigth!

Inga kommentarer: