2009-10-03

Faster Isabelle

Här går dagarna fort.. Man vaknar, matar, byter, klär sig, äter frukost och matar kanske igen osv.... Tar en promenad vilar och myser en hel del.
Just i skrivande stund sitter lilleman i en "Babybjörn" på min mage och sover, tror jag kommit på hur den fungerar.. De är inte lätt med alla nya saker man ska kunna med.. Babybjörn-sele, bilbarnstol, vagn och sånt.. Det är en hel vetenskap!!
Igår kom faster Isabelle, Björn och Björns föräldrar Hanne och B-G till byn. Vi inväntade dem hemma hos Ann-Catrin och Janne, där vi sedan åt en sen middag bestående av en supergod potatissallad och fläskfilé. Efter kaffet styrde vi kosan hem igen. Jag va så himlades trött.. Alfred åt så han däcka och sen sov han ända till ca 05:30!!! Åt igen och somna om till klockan 9. Skönt att ha fått sova lite!
Nu ska jag knäppa lös pojken och ta mig en kopp kaffe.
Första gången pappa matar Alfred

Faster Isa gosar med Alfred

Värsta dojjorna! Tack B-G & Hanne

My first car, present från faster Isabelle

Inga kommentarer: