2009-10-17

Lördagskväller

Sitter och spanar runt lite på nätet innan jag ska ta upp min son, ge honom mat och hoppas på att han ska somna i någorlunda skaplig tid.. Natten till idag somnade han nån gång vid ett halv två och sov ända till halv nio ungefär!!! :O

I dag har vi tagit det coolt som vanligt.. Medans pappa Larsson varit ute och bytt däck på både bilar och släpvagn..
På eftermiddagen tog jag och Alfred en promenad. Det var jätteskönt att komma ut i luften! Jag var inne hela dagen igår och hade storstädning, medans Mattias och Alfred åkte och lämnade en släpvagn hos Mattias farbror Lars-Åke.
Skönt att ha fått dammsuga och torka golv och rena toaletter!! Tänkte igår att jag skulle göra ren duschen idag, men så blev det inte. Kanske i morgon.. vi får se!
På vår promenad stannade vi till vid farfar Janne där Mattias höll till och gjorde ren sommardäcken. Så blev det ett besök på coop, för inhandling av lite nödvändigheter. Mattias fick köra hem varorna medan jag och Plutt knallade vidare, stora vägen och hem. Jag hade klätt mig på tok för varmt.. När jag satt inne i soffan såg det ut att blåsa så väldigt, men när jag väl kom ut höll jag på att svettas ihjäl i min täckjacka!!! Vet inte hur man ska klä sig just nu.... :P

Nu på kvällningen har vi ätit tacos, super gott och längesen sist!! :)
Har suttit med min massage-dyna i soffan. Helt ok massage! Synd bara att inte nacken får sig en riktigt omgång också!
Nej, nu ska jag kila upp till de övre regionerna.
God natt gott folk..... vi får väl se va klockan blir...

Inga kommentarer: