2009-10-13

Moster Igen!!

I morse fick Anna och Emil en liten flicka!! Jag blev så rörd att jag fällde en tår när jag fick mms:et! Väntar med spänning på vikt och längd...Alldelens färsk liten tjej med mörkt långt hår! :)
Stort Grattis till Lillasyster Olofsson!!!!

Har fått mer info nu.....
Lillasyster Olofsson var 48 cm lång och vägde 3560 gram. Hon föddes kl 06:03 i morse
__________________________________________

Alfred har sovit som en kung i natt för den delen... När han tillslut somnat igår kväll/natt.. Tittade på klockan sist vid 00:30... Så vakna han inte förrens vid 07:20 ungefär!!! Vart nästan chockad! Men jag vet att jag vaknade inatt å titta på honom, men han sov som en stock. Skönt att ha sovit några fler timmar i sträck!
Nu har han somnat i babysittern bredvid kaminen i köket.
När han vaknar blir de mat, för hans del och se en promenad i det härliga vädret!!
Nu sitter nog Kristin och Sandra på flyget ner till Cypern, gu så härligt med sommarvärme i den här kylan! :)
Och dagens Grattis får Jonna som fyller 32år idag!! Dessutom firar hon och Fredrik två årig bröllopsdag!! Grattis till de med!

Inga kommentarer: