2011-11-27

Lite klagovisa..

Lite mer än 100 dagar kvar tillBF, snart jul och så mycket jag inte hinner med att göra. Jag vet att jag tar åt mig extra jobb hela tiden och att det är frivilligt, men har lite svårt att säga nej, även om jag ibland kanske borde.
Fick reda på tiderna i mellandagarna och nyår idag och jag ska inte klaga på dem, klagar endast på att jag inte fått två lediga dagar irad ens. Pratade med chefen om det och jag hoppas att det går att ändra på nått vis! Man vill ju kanske kunna hitta på något när det ändå är jul, träffa familj och släkt någon gång menar jag!!
Hoppas på två lediga dagar i följd som sagt!

Känner att jag verkligen inte skulle ha något emot att vara ledig i morgon också! Men men vad är väl en bal på slottet?!?? Jag är ledig på tisdag, men som sagt varanan dag är inget som är speciellt kul!

Nog klagat för idag!
Nu blir det sängen och så en tur till BM i morgon innan jobbet och så personalbingo imorgonkväll. Ska bli KUL! :)

God natt gott folk!

Inga kommentarer: