2011-11-26

lördagkväll äntligen!

Nu har jag slagit mig ner i soffan. Alfred sover och jag har jobbat klart för denna vecka! Jäsikken vilken fart det har varit på jobbet idag!!!
Känns i fötterna, som nu ska få vila resten av kvällen!! Inväntar "Så mycket bättre"på burken.

I morgon är vi lediga allihopa här hemma, ska bli skönt!!
Måste till jobbet en sväng i alla fall, för det är tomt på lite av varje här hemma... Konstigt va? Att man jobbar på affär, men aldrig hinner handla ordentligt.. För när jag slutar ska jag hämta Alfred och sen vill man bara hem, elda och fixa kvällsmaten och umgås med familjen...

Sa ta och skriva en riktigt lång inköpslista så vi står oss ett tag här ;)

Så ska vi på 2års kalas i morgon. Lilla Miranda som ska firas!
Nu börjar det på burken.
God Afton!

Inga kommentarer: