2011-11-28

så går det i byggsvängen...

Blidde inte någon bytt ytterdörr i fredags eftersom det regnade så himla mycket. Men idag har det tydligen spikats panel och isolerats mera. :)
Mattias har monterat ner parabolen..........så det blir tvfritt här ett tag framöver. Hur ska det gå utan Grey`s?? :S

Besöket hos BM i morse gick bra! Blodvärde och blodsocker låg bra och lika så blodtrycket.. Mätte magen för fösta gången idag, och så fick jag lyssna på bebis lilla hjärta som slår så fort så fort <3.

Arbetsdagen har flutit på riktigt bra!
Har nyss kommit hem från personalbingon. Hade siktat in mig att att vinna en skrinda.. Men så blev det ju så klart inte, istället kammade jag hem pepparkakor, glögg, servetter, gästtofflor och en t-shirt. Kul att vinna något iaf! :)
Nu ska jag snart krypa ner för jag är så trötter! Ledig i morgon!! Härliga tider!
God natt!

Inga kommentarer: