2011-11-24

Nedräkningen har börjat!

morrn morrn!
En månad kvar till julafton och inte en snöflinga syns till :(
Idag är det meningen att det ska komma hit en snickare... Men jag tror på det när jag ser det! Men tänk om..... :)
Är min lediga dag idag och den fyller jag med jobb.... Har tagit åt mig en dag extra när Majsan ska på kurs idag. Känns helt ok fast det blir många dar irad, för vi har fått SOVA någorlunda på nätterna nu. Iaf de senaste tre dagarna.
Alfreds sim igår var jätteroligt, tyckte både mor och son!
Han är så himla duktig i vattnet!! Följer med underytan och hoppar från kanten. :)
Igår testade vi än en gång grodfötterna, men han ville INTE ha dem! Ändå fick jag sätta på dem, och när han kom i vattnet med dem skulle de av, men sen när han kom på att man kunde simma FORT med dem då blev det jättekul! :)
Är så glad att vi har gått på sim med Alfred! Jag hoppas verkligen att det inte läggs ner nu!!! Hoppas att bassängen får vara kvar i Äppelbo också. Denna jäkla nedläggningshotade kommun! Alltid ska det drabbas barn och gamla... Morr!!!

Nä dax för påklädning av liten nej-sägande kille nu.

Inga kommentarer: