2011-11-18

Sovis

Sovmorgon idag.. Fast vi har varit uppe sen halv sju.. Men jag börjar inte jobba förrens kl 10. Alfred får vara ledig idag med, Mattias kommer hem tidigt idag så får vår lilla snoriga och hostiga kille ta det lugnt med en riktig långhelg.
Jag hade helt glömt att jag hade kort dag på jobbet idag. Jobbar 10-14.. Om inte Birgitta ringt mig igår hade jag säkerligen åkt dit till 8:30.. och stannat till 16 ha ha!!

På tal om drömmen.... Det var en konstig dröm...
Jag och några fler stod på en balkong på femte våningen och rökte, och så titta vi ner på vägen där det kom en sopbil-eller något i den stilen, som körde/sladda och tillslut så körde den av på nått roligt vis.. Inte alls kul egentligen kanske?!? Men kul måste det ha varit, eftersom jag skratta som en tok. :D

Kanske mitt undermedvetna som tyckte att jag behövde ett gott skratt-livsförlängare ;)

Nu kom Mattias hem. Ska ta och göra mig i ordning snart.
Hejja!

Inga kommentarer: