2012-01-29

Nu är det slut på veckan det är dags för.......

Då var det färdigjobbat för ett tag framöver. Det känns riktigt skumt att det är så nära nu! Har gjort 34 fulla veckor idag och går nu in i vecka 35...  5 veckor kvar... + - 2 veckor.

Har massa saker jag ska ta itu med nu! Rensningar som aldrig blir gjorda, gå igenom bebiskläderna och se vad som behöver inskaffas. Förberesa lite inför vår nya familjemedlems ankomst..
Lära mig hur syskonvagnen fungerar och fixa med försäkringskassepapper. Ja lite förberedelser helt enkelt.

Har jobbat hela helgen och måste få delge er den bästa kommentaren jag hört i helgen:

En lite överförfriskad herre handlar och när han ska packa i varorna kommer han på:

-Je behöv en slickan bärbar kasse!

Det tyckte ialla fall jag va gårdagens höjdpunkt!

Gårdagen då jag hade magknip hela dagen, ingen aptit och kände mig allmänt jättetrött, men idag känns det bättre! :)
Nu ska jag snart borsta gaddarna och krypa ner med en vetevärmare till min onda höft/bak :P

Over and out!

Inga kommentarer: