2012-02-24

fredag attä!

Mattias är uppe och ska lägga Alfred.. Jag sitter här och kikar runt på webben, äter lite smågodis och tar det allmänt lugnt!
Alfred har varit ledig från förskolan idag. Han började med att sova hela natten i sin säng. Jag bara ÄLSKAR när han gör det. Ja visst är det mysigt att ha honom bredvid, men ibland vill man kunna sova, sova skönt, och framför allt.. Få plats i sin säng!!
Har dammsugit hela huset idag, det var välbehövligt!!
Så efter lunchen sov jag middag med Alfred, det var också välbehövligt!!!
Känner mig så mycket piggare de dagar jag sovit lite mitt på dagen. I vanliga fall, när jag inte är höggravid sover jag aldrig middag. Men man måste ju lyssna på kroppen ibland!
Vi har handlat lite och hälsat på farfar efter det en stund.
Inga direkta planer för helgen.. Vi tar de som de kommer!
Ska kika om det kommer visas nått sevärt på burken i kväll..
Hej hopp!

Inga kommentarer: