2012-02-29

Hallå där!

Hallå hallå, har ni sett här till höger på min "gravidometer" eller va man ska kalla det.. Idag är det 10 dagar till BF!!! HALLÅ!! 10 DAGAR........eller 24...
Kan inte fatta att det är så nära nu!
Är galet trött och seg idag. Måste snart äta lunch också för annars svälter jag nog ihjäl.. :PIgår var rörmockaren här och fixade med rören till nya beredaren. Vi har varmvatten som räcker i mer än 10 minuter nu.. Helt otroligt gött!
Och idag kom svärfar hit och håller på att göra iordning ett uttag till själva beredaren som ska sitta på väggen, och så dök snickaren upp precis. Han ska göra det sista nu. Alltså sätta upp rännor och rör .
Jag tvättar idag.. Det blir min stora bedrift. Tvätt tvätt tvätt.. och packa lite mer i BB-väskan.

Roligt är det i alla fall när man får höra att man är saknad på jobbet! :) De värmer!
Fast vore jag där nu gjorde jag inte mycket nytta, skulle nog agera zombie skulle jag tro.
Nej nu får de gärna hända saker snart! Kom ut nu lilla bebis!!!
Om bebis kan bestämma sig för att snart komma ut, så kan jag ju försöka förbereda mig på hur ont det kommer göra.. Försöker förbereda mig mentalt, men hur man sen reagerar när man väl är där i värkarna är det ju inte nån som vet.
Nej nu dax att vila lite, medans alla andra jobbar här runt mig!

1 kommentar:

FALL MARIA sa...

10 9 8 7 6 5.............. Heja heja!!