2012-02-16

God morgon

Har precis gjort eld och satt på en kanna kaffe.
Gick och la mig halv tio igår och vaknade vid sex, fast jag har vaknat några gånger i natt också för den delen. Men kunde inte somna om nu på morgonen då båda händerna va helt borta.
Nu har jag satt på mina handledstöd och det hjälper lite i alla fall. Vänster hand är värst. Där är jag borta i fingertopparna mest hela tiden.. Vill bara att det ska ge sig!
Men det är ju inte långt kvar nu så jag får väl härda ut, finns ju inte mycket annat att göra.

Alfred sover än.. Jag bara älskar när han sover hela natten i sin säng! Jag är så klumpig och obemkväm på nätterna, så om han kommer in stör jag honom och han mig.. Även om det är mys också!

Måste berätta..
Igår när jag kom upp för trappen och skulle lägga mig så röt Alfred först till som en björn och började sedan sjunga:
-Hejja Bamse Hejja Bamse...
Jag va helt säker på att han var vaken, men han sov.. Lite kul med sömnsnackare, och sömnsångare!

Nä ska väl göra i ordning lite frukost här..
Over and out!

Inga kommentarer: