2012-02-12

TRÖTT

Alfred har sovit hos farfar och farmor i natt. Hade inte varit några som helst problem! Det trodde jag väl inte heller! Känns skönt!
Jag började dagen med lite tvätt och plock, sen styrde jag kosan til simhallen och avverkade en kilometer i bassängen. Men jösses va händerna domna av när jag simma bröstsim! Kombinerade med ryggsim så gick det mycket bättre. Jag avskyr verkligen de här domningarna!!! Är riktigt obehagligt och ibland gör det ont också. Någon som vet vad jag menar??
Efter simtur så var jag hem en vända innan jag åkte för att hämta hem min lilla kille. Han sov när jag kom. Blev bjuden på lunch och så efter nån timme for vi hemåt. Väl hemma var jag så trött så jag bara la mig i soffan. Jag fungerade inte.. Mattias skicka upp mig i sängen så jag kunde vila ostört utan någon som klättrade och hoppa´de på mig. Så jag lydde, även om jag tycker det känns hemskt när jag inte orkar som jag gör i vanliga fall.
Var välbehövligt kan jag säga i efterhand. Efter nån timme kom en trött kille upp och ville gosa lite. Så gick vi ner och åt kvällis och sen borstade han tänderna och nu sover han i sin säng där uppe. Han va riktigt trött ikväll.
Ska inte göra mycket mer i dag jag heller, blir en tidig kväll för min del.
God afton

Inga kommentarer: