2012-02-07

Vattengymping igen

Har inte hänt så mycket ovanligt idag.
Alfred har varit på förskolan, Mattias och jag har varit till IFO och skrivit på papper om faderskap och gemensam vårdnad. Så var det gjort! Skönt att slippa åka dit sen när bebisen är född!

Så har jag varit på vattengympa med Hanna, hem och åt lunch och sen hämta Alfred.
Vi har handlat lite, fikat med fruktsallad och byggt tågbana, rivit tågbana, ätit kvällsmat och duschat/badat.
Mattias la Alfred idag och mitt samvete sa till mig att ta en promenad, vilket jag gjorde! Det var riktigt skönt ute! Och tur är väl det att det finns kundtoa på OK, så man kommer hela varvet runt utan olyckor! :)
Nu har jag satt mig i soffan med två vetevärmare på rumpan/häfterna för de känns av mycket mer när jag blivit kall.
Ätit en grape och nu lite tvtitt sen krypa ner!
I morgon efter att jag hämtat Alfred ska vi åka till Nordanåker och syta liten Henry! :)

Inga kommentarer: