2011-02-20

ÄNTLIGEN!!

Här är lilla underverket Medea.
Född någon gång runt 04 i morse tror jag.. Hon är mamma Kristin upp i dagen!
3928gram och hela 52cm lång
STOOORT GRATTIS TILL ER FRÅN OSS!!
Nu längtar jag så otroligt mycket efter att få träffa lilla grynet! Hade telefonkontakt med Siv och Sandra hela dagen igår. Så vid fyra i morse ringde Sandra..
(Sandra)-Nu har hon fött!!!
(Jag)-Va blev det då?
(Sandra)-Jag vet inte, men 10 fingrar och 10 tår! Jag skickar ett sms när jag vet.
(jag)-OK
ca 10 minuter senare ringer hon igen...
-Det är en tjej!!
Va va det jag sa?? Kände på mig det hela tiden!! :)
Åååh jag är så glad idag!
sms:ade lite med Kristin vid 6tiden i morse, då hon skickade denna bilden. Så ringde hon mig vid halv nio. Hon kunde inte sova... Adrenalinet pumpar väl nu.
Alla tre mår bra och det var långdraget men gick bra tillslut i alla fall.
Ännu en gång

GRATTIS OCH VÄLKOMMEN UT I KALLAN LILLA MEDEA!!!

2 kommentarer:

FALL MARIA sa...

GUDARS så gullig.. och GUDARS så avundsjuk man blir! :) Kanske man skulle..? Mihii..

Henrik sa...

Det var en redig plutt! :-)
Fint namn också, hämtat från min favoritberättelse från grekisk mytologi :-)