2011-02-06

Inte alls som jag tänkt...

Hade inte tänkt spendera dygnets första timmar vankandes mellan toan och soffan... Hade magknip till 1000.. Fy sjutton säger jag bara.. Vet inte om det var en släng av magsjuka eller va det var, men otrevligt och ovälkommet var det i alla fall!!
Urk!
Mattias och Alfred kom ner strax före åtta. Då tog jag hinken med mig och kröp ner i sängen. Jag frös som bara den och hoppades att jag skulle slippa använda hinken....
Somnade gjorde jag och sov i nästan fyra timmar.
när jag vaknat till liv fortsatte jag mitt liggande fast i soffan.
Har ätit mat och än har inga hemskheter inträffat. Hoppas innerligt att det räckte med de som va i morse!

De va min dag det.
Tur i oturen att detta hände när Mattias var hemma och ledig!
Han och Alfred spenderade förmiddagen hemma hos farmor och farfar i falll ni undrar.
Nä nu ska jag ta och kvälla lite, få se hur denna natt slutar! Bra hoppas jag!

2 kommentarer:

FALL MARIA sa...

Usch din stackare.. Signe kräktes sent på fredagskvällen. Men det blev bara 1 gång. Sen dess har hon inte haft nån riktig matlust.. Cafematen kanske????

Henrik sa...

Krya på dig syster! Är själv liggande i feber och har så varit hela helgen. Hoppas det går över snart, ska vara på praktik denna vecka.
Kram!