2011-02-26

Lördag med familj och vänner

Idag har jag, Mattias och Alfred varit iväg med sopinsamlingen... Pantat och handlat. Alltså rensat iväg och fyllt på nytt..
Så var vi in på lite fika hos farfar och farmor innan vi for hem och packade upp. Alfred somnade på väg hem igen.
Jag packade upp och sen åkte jag hem till Tesse på lite mer fika.. te i alla fall. Va meningen att jag skulle hem sen, men Tesse lyckades övertala mig att följa med till Mona på "Me & I" party. Oj oj va fina kläder det finns!! och va de kostar också! Alfred fick den här tröjan.. och jag fick ett par supersköna byxor.. De kommer med posten inom nån vecka. Har en svag aning om att de flesta som var där kommer att komma knallandes i likadana svarta byxor inom en snar framtid. :)

Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen och förundras över vilka underbara vänner jag har! Är så glad att jag har er! Ni vet vilka ni är! <3
STOR KRAM till ER!!

Inga kommentarer: