2011-02-23

Bilderblogg

Idag har jag och Alfred varit på Håkanssons med min gamla vän Susanne Nilsson. Det va jätte trevligt! Som om vi sågs igår, fast det nog var månader sen!! :) Kul!! Alfred var inte ett dugg blyg, inte för att han brukar vara det heller...
I slutet av vår fika/lunch för Alfred, blev lilleman trött och då busades det hejvilt med snutten!

Tittut!!

Så hem och stoppa Alfred i vagen för en promenad hem till Kristin och John, där jag äntligen fått träffa det lilla underverket! Så otroligt liten och söt!
Liten söt och trött :)

Lilla familjen Heamkin/Nielsen

En bild säger mer än tusen ord..

Mor och dotter

SÖÖÖT!


Så vaknade Alfred och fick även han bekanta sig med lilla Medea.

Måste ju känna lite på henne! Öron har hon också!




Och efter detta åt vi lite mellis och så for vi över skogen till Äppelbo. Idag var det riktigt skoj i vattnet! Alfred var verkligen på hugget! Med cheric-ringarna (osäker på stavningen) var Alfred som en riktig liten abborre, och simmade glatt omkring på egen hand. Man blir glad av dagar som denna!
Just nu håller jag på med läggning av Alfred.. Idag satt jag uppe med honom i va 15-20 min. Så talade jag om att jag skulle gå ner. Och vet ni vad? INTE ETT LJUD fick jag till svar, inte ens när jag gick ner för trappan.. Så efter en stund gick jag upp och tittade till honom. Då hade han bajsat, så nu har vi bytt och jag har lagt honom igen. Helt utan protest då jag gick direkt ner igen. Hör att han inte sover än.. Han pratar däruppe. Få se hur lång tid det tar innan han somnar.. Ska nog bli bra det här.. tillslut...
Nä nu ska jag plocka ihop lite.
Tack och Hej!

Inga kommentarer: