2011-02-22

Tänt ljus


Har smygit upp i mörkret, då min mage inte vill vara kompis med mig. Tagit en omeprasol och nu tycker jag magknipet börjar släppa- Skönt! Ska avvakta nån vecka till, sen vill jag nog banne mig prata med nån läkare eller så.. Så man kan få det utrett lixom. Är det magkatarr/känslig mage eller bara nån långvarig släng av nått slags magvirus? Ja inte vet så jag. Gissar i alla fall på det förstnämnda. Men den som lever får se. Fortsätter avvakta.
Har gjort eld i kaminen och tänt en massa ljus, bland annat detta, som jag fick av min lillasyster i julklapp. Är det inte gulligt? Min lilla fjortislillasyster <3




Här är ett par bilder från igårkväll.. Tittut lekarna fortsätter, och Alfred tycker det är jätteroligt när han är "borta" och vi inte kan hitta honom. :)
Nu har Alfred vaknat, kommit ner och sitter och tittar på tåget Thomas. Jag ska göra iordning lite frukost.. Skit också att jag glömde köpa A-fil igår.

Inga kommentarer: