2011-02-19

Medlemsfest på COOP!

Har landat hemma efter en riktigt fartfylld dag på coop. Men kul var det! Kul när det är mycket folk i rörelse. Folk köpte smör och mums mums för glatta livet. :) Så jag tror hela Vansbro sitter och smaskar mums mums nu.. Utom jag, för jag tycker de är otäcka! Urk :)

Känner mig ganska stirrig förtillfället. Håller på att göra mig en kopp te.. Sen ska jag hacka lite grönsaker till taco, som vi ska ha i kväll..

Och ja hur går det för Kristin??
Om jag de visste. Har haft lite kontakt med Siv (hennes mamma). Men hon har inte hört nått sen kl 12.. Så vi får la se.. Verkar vara långdraget. Stackarn! Jag lider med henne! <3
Jag är så inställd på att det är en tjej så jag kommer bli förvånad om det är en liten kille. :) Men huvudsaken är ju att allt går bra!!!
Nä ska hälla upp te nu.

Inga kommentarer: