2011-02-27

Eftermiddag inomhus..

Medan Alfred sov middag inne idag, passade jag på att ta en långpromenad ensam med musik i öronen.
Synd att solen som sken så underbart i förmiddags försvann bara! Men det var skönt ute ändå!
Så kom farfar och farmor förbi med en byrå som jag ska överta. Ska vid tillfälle måla om den vit.
Men som sagt... först listerna i tvättstugan och badrum, som jag tänkt köra igång med på riktigt nu i veckan!
Jag drog igång med bullbak på 1 liter så där vid fyra snåret.. Tur var väl det att Mattias var hemma, så han kunde laga och ge Alfred kvällsmat!
Många bullar blev det.. Bara att komma på fika nu då!
Alfred har somnat.. själv! och i kväll utan ett enda gråt! Har varit upp och kikat till honom emellanåt i fall att det händer nån olycka i blöjan. Han har inte riktigt tid att sitta på pottan somliga dagar.. Idag är en sån dag, då gäller det att hålla koll..
Nu har jag diskat undan och förpackat mina bullar som nu är redo för frysboxen. Dricker en kopp te och tänker inte göra nått mer idag!!
GOOOO NATT! (snart iaf!)


2 kommentarer:

Hannas blogg sa...

Så god dom där bullarna såg ut då!! Vi anmäler oss direkt;)

Hannas blogg sa...

Så goda dom där såg ut då! Vi anmäler oss direkt!!;)