2011-02-27

Förmiddag utomhus


Vi har varit ute på förmiddagen.. Jag har hämtat fram massor av ved in och till trappen, så nu ska vi väl klara oss en vecka minst innan vi behöver hämta mer.. Det ska tydligen bli plusgrader också, så då behöver man ju inte elda lika hårt som när det är -25...
Alfred har lekt lite med sin trktor och dumper, men mest va han arg för att det inte gick som han ville..
Så kom Mattias ut och startade 4-hjulingen för att köra fram all färg till trappen.. Ska förvara den i källaren nu.
Då blev Alfred riktigt ARG när han inte fick åka HELA tiden...
Fruktstund ute och sen kunde Alfred åka med lite. Så nu har de dragit iväg... Vart har jag ingen aning om, men de dyker nog upp snart igen.
Alfred är så otroligt nöjd när han får åka med pappa...
Ni skulle höra hur han gnäller när han får stå bredvid...



.. och här ser ni en del av mitt lilla verk.
Riktigt skönt väder ute i dag! Ska ta mig en promenad när Alfred vilar sen tänkte jag!

Annars har vi nog inga större planer för dagen.. Hänga tvätt, laga mat, ja det gamla vanliga.

Over and out!

Inga kommentarer: